FOP Stichting Nederland kan haar werk doen dankzij de steun van vrijwilligers. Zo bestaat het voltallige bestuur uit mensen die zich op vrijwillige basis inzetten voor de stichting. In het huidige beleidsprogramma heeft de FOP Stichting zich echter ten doel gesteld dat het voor toekomst van de stichting belangrijk is nieuwe bestuursleden aan te trekken. Zo zijn we op zoek naar een nieuwe voorzitter en algemeen bestuursleden.

Treed je liever niet toe tot het bestuur maar wil je wel helpen bij het organiseren en faciliteren van activiteiten? Geweldig, dat horen we ook graag. We kunnen alle extra handjes goed gebruiken, of je nu veel of wat minder tijd beschikbaar hebt, eenmalig of voor een langere periode.

Vrijwilliger zijn is dankbaar werk en ontzettend hard nodig om ons te kunnen blijven inzetten voor FOP-community in Nederland en België.  Wil je ook je steentje bijdragen? Neem dan contact op via: info@fopstichting.nl