Zondag 17 september Dam tot Damloop 2017 : zónder lopers voor FOP, toch een feestje!

Dit jaar géén lopers voor FOP ! Dat was teleurstellend maar het weerhield ons er niet van om op zondag 17 september toch naar dit jaarlijks terugkerende hardloopevenement toe te gaan. In de Charity zone bij het Dam-tot-Dampark  stonden wij als FOP stichting Nederland naast andere goede doelen organisaties klaar om u te ontvangen in onze marktkraam. Mét kaplaarzen in het natte gras hebben wij genoten van de goede sfeer en de lopers van andere  Goede Doelen organisaties van harte toegejuicht.

Wie wil er nu geen kek FOP loopshirt opgehangen aan een listige constructie van Rene Goudzwaard met takjes & duct tape ? Minimalistisch design en duurzaam! De loopshirts in de nieuwe huisstijl van Floor Engels ( www.floorfordesign.com ) zijn van een prachtige kwaliteit ; je hoeft er geen 10 mijl voor te hardlopen om van deze shirts te houden.

Onze nieuwe beachflags trokken aandacht; Janine, Mireille, Elinor en Luc waren klaar om met voorbijgangers en lopers in gesprek te gaan. De nieuwe flyer bleek goed te werken : op ansichtkaartformaat wordt kort uitgelegd wat FOP is en wat dat betekent voor mensen met FOP.

“Never judge a bike by its cover” !!
Deze onweerstaanbaar grappige en nuttige FOP zadelhoesjes oogsten het meeste succes! Wie wil er niet met zo’n zadelhoesje zorgen voor een droog zitvlak in dit natte seizoen!
Weer een mooi ontwerp van Floorfordesign; en dank zij Jeffrey Meijer van www.jmpromotions.nl  kwam de spoedzending vanuit China op tijd aan!!

In 2018 willen we weer lopers die in beweging komen voor FOP! Plan uw looptrainingen in, zoek loopmaatjes, verzin een sponsoractie voor FOP. We hebben uw aandacht en uw donaties hard nodig, voor lopend en toekomstig onderzoek!