Locatie Van der Valk hotel, Toekanweg 2, 2035 LC Haarlem
Zaterdag 25 november 2017

Graag nodigen wij onze families, vrijwilligers, donateurs en alle vrienden die de FOP stichting een warm hart toedragen uit om deze dag naar Haarlem te komen.

Tijdens het symposium zullen de nieuwste ontwikkelingen met betrekking tot lopend klinisch geneesmiddelenonderzoek worden toegelicht door artsen en onderzoekers van onder meer het FOP expertisecentrum van het VUmc te Amsterdam.

Families en direct betrokkenen gaan ‘s middags  met elkaar in gesprek over de problemen waar mensen met FOP in het onderwijs en op de arbeidsmarkt tegenaan lopen.

Voor de overige deelnemers aan het symposium wordt een bezoek aan het wereldberoemde Frans Hals Museum georganiseerd.

Bij terugkomst is het de hoogste tijd om de nieuwe website van FOP stichting Nederland feestelijk te lanceren!

Aan deelname aan het symposium zijn geen kosten verbonden.

LET OP : In Hotel Van der Valk Haarlem wordt ten tijde van het symposium het trappenhuis verbouwd. De conferentiezalen zijn alleen per lift bereikbaar!
De FOP families hebben inmiddels al een apart inschrijfformulier ontvangen van de organisatie commissie en kunnen zich via dat formulier inschrijven.

Kijk voor het programma binnenkort op www.fopstichting.nl

Informatie en aanmelding bij de organisatie commissie 2017
Janine Schroots-Niepce ( niepcej66@gmail.com ) en
Mireille Goudzwaard-Niepce ( niepce68@gmail.com)