Iets meer dan een maand geleden liep Arie Pankras Sr. de kustmarathon in Zeeland met de totale afstand van 42 kilometer en 195 meter. Gelijktijdig was toen het jaarlijkse FOP-symposium aan de gang in Haarlem.

Met de actie “Arie loopt voor Luc” heeft hij daarnaast een kunstveiling gehouden. Hij heeft diverse mensen gevraagd om een libel te maken van een bepaald materiaal (wol, metaal, hout, vilt, glas, foto, papier, schilderij en brons).

Na afloop van de marathon stapte hij zo snel mogelijk in de auto, vanuit Zoutelande richting Haarlem. Bij aankomst werd hij van harte welkom geheten met een staande ovatie. Na een kleine toespraak over de ervaring van de marathon, overhandigde hij de cheque met een totale opbrengst van €3564,84 euro!

Ook is er enkele dagen geleden een tijdschrift uitgekomen waarin Arie geïnterviewd werd. Deze is te lezen via de link onderaan de pagina.

Namens de stichting willen wij Arie Pankras Sr en Gerda Huiskamp enorm bedanken met hun bijdrage!

Bijlage(1): Kustmarathon Zeeland Magazine